Svitavy – Město Svitavy oznámilo n ovinku, v době letních prázdnin, konkrétně od pondělí 1. července do pátku 30. srpna, dojde ke změně pracovní doby Městského úřadu ve Svitavách.
V souvislosti s tím také dojde ke změně úředních hodin na Městském úřadu Svitavy. Úředníci tu budou k dispozici veřejnosti pouze dva dny v týdnu a to v pondělí a ve středu, v době od 6:45 do 11:30 hodin a od 12:00 do 16:00 hodin.
U agend, kterých se týkají rozšířené úřední hodiny (registr vozidel, Czech POINT, občanské průkazy, cestovní doklady aj.), dojde také k posunu. Konkrétní časy u jednotlivých odborů najdete na městských webových stránkách v sekci odbory úřadu.
Díky této úpravě si můžete přes léto vyřídit potřebné záležitosti již v brzkých ranních hodinách, případně lépe využít své obědové přestávky, kdy na úřadě dojde ke zkrácení a posunu polední pauzy.
Od září se vrátí pracovní doba do tradiční podoby a tato změna bude vyhodnocena pro případné opětovné využití v dalších letech.